۲ پاسخ

تاپیک آخر من هست

هم میتونی با بلغور گندم بپزی هم گندم .
من خودم با گندم رو بیشتر دوستدارم دخترمم همینطور
گندم رو ۲۴ساعت خیس کن بعد با گوشت گوسفندی بزار بپزه یه از شب تاصبح باید بزاری بپزه و جا بیوفته و بعدش دارچین و کره بهش اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان ملودی مامان ملودی ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی