۲ پاسخ

من امشب واسه پسرم درست کردم اول گندم پاک کردم شاید سنگی چیزی داخلش باشه بعدشستم بعد آب ریختم روش گذاشتم روگاز وقتی که جوش اومد زیرش خاموش میکنم ۱ساعت الی نیم ساعت زمان میدم گندم پف میکنه بعد زیر گاز روشن میکنم میزارم خوب بپزه حالا اگه با گوشت میخواهی درست کنی یا مرغ هم میتونی جدا آب‌پز کنی بعد ریش ریش کنی مخلوط حلیم کنی میتونی مرغ یا گوشت باگندم بزاری بپزه وقتی که گندم خوب پخت یکم کره یا روغن زیتون بهش اضافه کن یکم نمک بهش بده با گوشتکوب میزنی نرم بشه بعد مرتب هم بزن نیم ساعت زیرگاز خیلی کم کن که دم بکشه

گوشت و گندم و پیاز و یکم زردچوبه بزار حسابی بپزه بعد بکوب

سوال های مرتبط