خانوما خوشگل رفتم سونو خداروشکر همه چی عالی

۹ پاسخ

خدارو شکر برا اینایی که ندارنم دعا کن به حق فاطمه زهرا دامن شون سبز بشه

عزززیزممم خیلی خوشحال شدم واست

مبارکه عزیزم ضربان قلب نی نی چن بود

خداروشکرعزیزم

خداروشکر،،منم پنجشنبه میرم ایشاالله همه چی خوب باشه🥲

خداروشکر التماس دعا منم پس فردا میرم

با دعاهای شما

خداروشکر

خدارو شکر

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری