ترشح سفید ‌طبیعیه تو هفته های من؟

۶ پاسخ

نترس گلم تا وقتی رنگ دار نشه بو دار نشه طبیعیه

منم دارم زیاد

اره عزيزم من از اولم داشتم هي ميره مياد

منم بوقتایی دارم

آره گلم تا آخر بیشترم میشه تاجایی ک سفید و بی بو باشه عادیه

بله من از اول داشتم هنوزم دارم

سوال های مرتبط

مامان امید کوچولو😍❤ مامان امید کوچولو😍❤ ۱ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا 💗 مامان معجزه خدا 💗 هفته سی‌ویکم بارداری