خانوما تو هفته من ترشح سفید طبیعیه؟؟؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزم منم زیاد دارم

آره منم دارم

آره عزیزم

یعنی طبیعیه

ترشح همیشه عادی مگر اینکنه بو بد بده رنگش زرد و سبز باشع

آره عزیزم منم ترشح دارم

سوال های مرتبط

مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا 💗 مامان معجزه خدا 💗 هفته سی‌ویکم بارداری