خانما تو سنو انومالی وزن بچتون چند بود؟

۱۸ پاسخ

G202

228گرم 17هفته

۲۳۲ گرم

۳۰۷گرم🥹

۲۵۰گرم

تو ۱۹ هفته ۳۳۰ گرم

۲۰۷گرم بود

پس چرا به من گفت وزن جنینم اونم داخل۲۰هفته ۳۳گرم هست؟؟😐😐☹️

من یادم نیست چند هفته رفتم ولی ۲۲۷بود ، نرمالش تو گهواره ۲۴۰بود ، سر این خیلی ناراحت بودم
متأسفانه خودمم نارس دنیا اومدم با وزن ۹۰۰گرم
همش استرس اینو دارم بچمم کم وزن دنیا بیاد 🥺🥺

همین امروز رفتم۲۰۴گرم بود😄

گرم۲۳۳

مال من کم‌بود ۲۶۰

۲۲۳ گرم عزیزم

130گرم🥲😂😂😂16هفته

۲۸۰ گرم

۳۲۸ گرم

جنین من وزنش 270 گرم بود.

۱۸۳گرم
البته من ۱۶هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارکان👼🧿💙 مامان ارکان👼🧿💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی