خانماا
وزن بچتون ت سونو آنومالی چند بود؟؟

۹ پاسخ

واسه من ۲۳۰گرم بود گفت خوبه

تو نوزده هفته 290گرم

من ۱۸هفنه رفتم ۲۶۱

۲۲۵گرم ۱۸ هفته

من ۱۶ هفته رفتم ۱۸۰ بود

۱۷ و ۶ روز
۲۱۱ گرم

هیجداه و سه روز 250

هجده هفته و یه روز ۲۳۰ گرم بود

18هفته5روز
250گرم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری