سونوی وزن و اینارو کی باید بریم؟

۶ پاسخ

دکتر من گفت ۳۳ هفته برم

من یدونه دیروز رفتم

از هفته ۳۰ببعد

من دکترم گف ۳٠هفته ب بعد

یه دونه ۲۶ رفتم یه دونه ۳۳

از۲۸تا۳۲هفته....ولی۳۱ هفته بهتره

سوال های مرتبط

مامان آرشا🩵 مامان آرشا🩵 ۵ ماهگی
مامان باران مامان باران ۱۱ ماهگی
مامان مامان قند عسل مامان مامان قند عسل ۸ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان نور 💫 مامان نور 💫 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی