۳ پاسخ

من میدم خوبه

خوبه معمولی

من آپتامیل پرونترا میدم لاغر شده دخترم قبلش نان میدادم بهتر بود نان

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۱۰ ماهگی
مامان ياشار مامان ياشار ۱ سالگی
مامان محمد وزهرا مامان محمد وزهرا ۱ سالگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱ سالگی
مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی