۳ پاسخ

منم اصلا نمیسازه این امگا ۳ ولی یه مکمل داده دکتر اکتی ناتال پلاس که امگا داره اونو فقط میتونم بخورم

سعی کن با شکم پر قرص بخوری یا حتی بین غذا بخور

سردی کردی بخاطر قرص نیس، ی چایی نبات بخور دوسوته خوب میشی، نبات اندازه بریز زیاد نریزیا

سوال های مرتبط

مامان لوئی مامان لوئی روزهای ابتدایی تولد
مامان دیارا مامان دیارا ۳ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱ ماهگی
مامان آروین و راوین مامان آروین و راوین ۱ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد