۳ پاسخ

من تا وقتی که شکمم یکم اومد جلو هفته های ۱۳ به بعد دیگه دمر نخوابیدم

اصلا نخاب رو شکم براچی میخابی

سعی کن از الان نخوابی بین پاهات موقع خواب بالش بذار که دمر نخوابی

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی