۴ بسته پوشک مولفیکس گرفتم ۹۳۰ هزار
خوب گرفتم

۵ پاسخ

ضرر نکردی چون هفته بعد باید ۱ونیم میدادی مملکتی که صاحب نداشته باشه همینه

بسته ۳۸۰ هستش
خوب گرفتی

اره مبارک باسنش...بسلامتی خراب کاری کنه توش😂

اره خوب گرفتی الان پوشک بسته ای ۳۰۰ میشده ۱۲۰۰

کم کم بگیر از پوشک

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان ۳ سالگی
مامان ملیسا مامان ملیسا ۲ سالگی
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی