نوزاد اول میشینه یا سینه خیر. میرع

۶ پاسخ

برا هر بچه فرق داره

پسر من تازه ميشينه سينه خيز نميره ب بچس

معمولا اول سینه خیز میرن

به چه من میخواسینه خزبره بچه اولمه نمیدونم کدومشه

فکر کنم اول سینه خیز

متفاوته

سوال های مرتبط

مامان آیهان و تودلی🥺 مامان آیهان و تودلی🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱ سالگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان دیاراصبوری مامان دیاراصبوری ۱۱ ماهگی
مامان ببری کوچولو🐯💕 مامان ببری کوچولو🐯💕 ۱۳ ماهگی
مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی