خانوما من هنوز آزمایش گلوکز ندادم وقت دارم ۲۸هفته ام

۶ پاسخ

باید زودتر میرفتی ولی الانم دیر نشده حتما برو آزمایشو بده

اره دیگه زودتر بده تا تایمش تموم نشده

من دقیقا روز آخر ۲۸ هفته دادم روز بعدش وارد ۲۹ شدم

تا 28 هفته فرصت داری

من دیروز دادم

باید زودتر بدی تا ۲۸ هفته وقتشه

سوال های مرتبط

مامان ابنبات قندی 🩷🍭🎀 مامان ابنبات قندی 🩷🍭🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 روزهای ابتدایی تولد