۴ پاسخ

دختر من 3ماه و 3روزگی غلت زو😁

پسر منم غلط نمیزنه عزیزم

ازآخر دوماهگی شروع کرد به غلت زدن نشستنم که زوده هنوز از۶ناه باهاش تمرین میکنم

این بلاچه خانم من

تصویر

سوال های مرتبط

مامان imah مامان imah ۵ ماهگی
مامان لاوین مامان لاوین ۱۴ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۷ ماهگی
مامان 😍آهو فسقلی😍 مامان 😍آهو فسقلی😍 ۶ ماهگی