بنظرتون ۱۷۰۰. وزن برا ۲۹هفته و۲روز خوبه؟

۱۱ پاسخ

عشق دلم عالیه چون من هفته ۳۱ رفتم دخترم ۱۷۰۰ بود دکتر می گفت عالیه😍😍😍

منم دقیق ۲۹ و ۲ روز رفتم ۱۲۰۰ بود

عزیزم خیلیم زیاده ماشالله وزنش.من من۳۲هفته رفتم ۱کیلو۷۵۰بود

عاليه گلم خودت چقدر اضافه کردی؟

بله.

اره من ۳۰هفته و ۴روز ۱۶۶۰بودم

عالیه

خیلی عالی ماشالله ..تغذیه خاصی داشتی؟؟؟؟

عالیه

عالیه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان بردیا 🦋 مامان بردیا 🦋 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان وآرتام مامان آیهان وآرتام ۳ ماهگی
مامان آراد و جوجه مامان آراد و جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دانه کنجد مامان دانه کنجد هفته سی‌وهشتم بارداری