سلام خانما وزن نی نی ۱۷۰۰ برا ۳۲هفته خوبه به نظرتون

تصویر
۴ پاسخ

من 32 هفته 1880 بودم

من ۲ کیلو بود ۳۲ ولی الان میگ شکمت کوچیکه نمیدونم خودمم نگرانم پسر اولم ۴ کیلو بود

من ۳۳ هفته ۱۸۰۰ بود گفت کم
لیدی میل میخورم

ب نظرم کمه
منم همین بودم
لیدی میل داد

سوال های مرتبط

مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان آوا وعلی❤️ مامان آوا وعلی❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرام👼🏼🩵 مامان پسرام👼🏼🩵 روزهای ابتدایی تولد