خانما هفته قبل رفتم سونو وزن نی نی ۱۷۰۰ بود الان ۱۹۰۰

۶ پاسخ

کمه من ۳۱ هفته ۱۸۰۰ بود

کمه گلم

کمہ وزنش بر من سے و دو یک ونھصدو پنجاہ بود

34 هفته اگه 1900 کمه هااا... سعی کن بیشتر مواد پروتئینی بخوری... بستنی و تخم و... برنج

یعنی ۳۴ هفتگی ۱۹۰۰؟

ماشالله خداروشکر خوبه

سوال های مرتبط