خانوما کسی با وجودکیست حامله شده؟

۴ پاسخ

اره من پلی کیستیت داشتم باردار شدم

اره خواهرم

من کیست ریز داشتم .تنبلی تخمدان داشتم .قندمم لب مرز بود و مقاوت ب انسولین داشتم
بعد یکسال اقدام باردار شدم
تازه شوهرمم قوی نبود مشکل داشت
بنظرم همش دست خدا هست
یا خدا

ربطی نداره

سوال های مرتبط

من نی نی مخوام من نی نی مخوام قصد بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
چشم انتظار 🥲 چشم انتظار 🥲 قصد بارداری
مهتاب مهتاب قصد بارداری
سمیرا سمیرا قصد بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ام بارداری