کسی با مورفولوژی 1 حامله شده؟؟؟

۶ پاسخ

چرا iui نمیکنی

همسر منم موروفو یک هست واریکوسل هم ندارع خود ب خود یهو اینجوری شدقرص میخوره اما نتیجه نگرفتیم 🥲🥲

سوال منم هس مورفو پایینه ولی تعداد اینا خوبن همش

عزیزم همسرت واریکوسل یا فتق نداره؟
شوهر منم موفولوژی ۲ بود رفت دکتر فهمید واریکوسل و فتق داره عمل کرد الان شده ۳ امیدوارم هی بهتر بشه

سایر فاکتورای ازمایشش چقدره؟

Dfiهم خیلی مهمه باید کم باشه

من حامله شدم ولی سقط شد 🥲

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری
حبالحسین حبالحسین قصد بارداری