چرا iui نمیکنی
همسر منم موروفو یک هست واریکوسل هم ندارع خود ب خود یهو اینجوری شدقرص میخوره اما نتیجه نگرفتیم 🥲🥲
سوال منم هس مورفو پایینه ولی تعداد اینا خوبن همش
عزیزم همسرت واریکوسل یا فتق نداره؟
شوهر منم موفولوژی ۲ بود رفت دکتر فهمید واریکوسل و فتق داره عمل کرد الان شده ۳ امیدوارم هی بهتر بشه
سایر فاکتورای ازمایشش چقدره؟
Dfiهم خیلی مهمه باید کم باشه
من حامله شدم ولی سقط شد 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.