۱ پاسخ

من طبیعی
اصلا جلو نرفتم نمیدونم
من بعد ده سال که بچه دار نشدیم یکراست رفتم سمت ای وی اف 🤕🥹

سوال های مرتبط

چشم انتظار 🥲 چشم انتظار 🥲 قصد بارداری