خانوما کسی با این قرصااا حامله شده؟؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

سلام خانوما گروه بارداری داریم توی روبیکا برای کسایی ک اقدام ب بارداری هستن ب این ایدی توی روبیکا پیام بدین لینک گروه روبفرستم😍😍🥰😘😘
@FA___FA784

بهترینشون بلومکس واسه آقایون و آوفیت واسه خانوماس من از اینا نتیجه گرفتم ،شوهرم قبلش اسپیریژن میخورد وقتی بلومکس دکتر داد بهش گفت خیلی فرق داره با قرص قبلیم

اسپریژن واسه مردا من واسه همسرم داده بودن

اوزیل پلاس واس بهبود سندرم تخمدان پلی کیستیکه ربطی به بارداری نداره من 4ماه مصرف کردم نتیجه نگرفتم

منم اووژن میخورم با چند تا دارو دیگه توکلمون ب خدا 🥲

اوزیل قرص خوبیه..وسطیرو نداشتم ولی اوژن هم بدرد نمیخوره

منم اووژن خوردم

من اووژن دارم مصرف میکنم دوروز دیگه تموم میشه این ماه پریود شدم ماه بعد ببینم خاست خدا چیست

اون کپسول اووژن امروز ب من داد

به شوهر منم داده بود دکتر ولی فایده ای نداشت

من اوزیل خوردم ولی آزاد سازی هم زدم

داروهای خوبی ان بخور انشاللع نتیجه بگیری

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
چشم انتظار 🥲 چشم انتظار 🥲 قصد بارداری
مهتاب مهتاب قصد بارداری
سمیرا سمیرا قصد بارداری