بنظرتون جنسیتش چیه ؟
من حتی نپرسیدم ازشون🤦🤦

تصویر
۱۲ پاسخ

دختره

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

تو جت جی پی تی عکسشو بزن جنسیت احتمالی رو میگه

آفرین چه مامان خوبی هستی من از الان دارم تمرین میکنم اول بپرسم سالمه بعدش جنسیت😅

ضربان قلبش 155 بود

اگه از خودشون میپرسیدی بهتر بود چون حرکات جنین رو میبینن،ولی از روی یه عکس تشخیص دادن احتمال خطا بیشتره

فک کنم خودشون تو برگه سنو میزنن که جنسیت چیه ولی تو هفته ۱۳ تشخیص داده نمیشه

آخرین پریودت کی بوده

صورت ش مثل دختره

خوب تونستی نپرسی

واضح نیس

حس میکنم پسره

سوال های مرتبط

مامان دیار🥀🕊️ مامان دیار🥀🕊️ قصد بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری
مامان زهرا سادات قزیم مامان زهرا سادات قزیم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بهنیا و بنیتا مامان بهنیا و بنیتا ۸ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱ ماهگی
مامان پسته🥹 مامان پسته🥹 هفته بیستم بارداری