سلام خانما من میتونم به دخترم ازین شیرا بدم؟

تصویر
۸ پاسخ

تو غذا فقط

تو غذا فقط

من تو فرنی یا اوتمیل دخترم شیر پرچرب پاستوریزه میریزم

اره تو غذا

سلام گلم بله میتونید بدید البته تو گوگل هم نوشته فقط تو غذا استفاده بشه مانعی نداره چند وقتشه دخترتون

اگر میخوای بدی باید شیر پر چرب باشه و اینکه روزهای اول ترکیب با آب تا معده اش عادت کنه
من به دخترم بعد از یکسالگی میدادم اتفاقا خوبه بعدا ک از شیر بگیریم راحت تر شیر میخورن
اینم بگم احتمال داره یبوست بگیره کوچولوت

اره من میدم تست کن ی بار اذیت نشد روزی ی لیوان من میدم

نه زوده

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۲ سالگی
مامان مامان وروجک مامان مامان وروجک ۱ سالگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان گٌلی🦦🎋


مامان‌اولی🪽 مامان گٌلی🦦🎋 مامان‌اولی🪽 ۱ سالگی