۵ پاسخ

اول جنین تشکیل میشه بعدش قلبش تشکیل میشه

عجب سؤالی جنین همون بچه هست دیگه که در هفته چهارم قلبش تشکیل میشه البته تا هفته ۱۰- ۱۱ بهش میگن رویان بعد به طور رسمی جنین میشه

تو هفته کم اینجوریه البته

اول جنین بعد توش قلب دار میشه
ولی فاصله ای نداره


اینو فقط سونو واژینال میگه ک مثلا جنین داره برو هفته دیگه بیا برا قلب

سونو شکمی میگع ساک خالیه برو دوعفته دیگه بیا ببینیم چیجوریه

اول جنین بعد قلب

سوال های مرتبط

مامان جوجو... مامان جوجو... قصد بارداری
مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری