دوستان توی ماه تیر کشیدن سمت چپ زیر شکمم عادیه؟

۵ پاسخ

برای منم سمت چپه .تیر کشیدن و سنگینیش .

اره طبیعیه منم دارم

عادیه

منم دقیقا اینجوری بودم هفته ی پیش الان بهترم میگذره بیشتر تو ماشین نشستن این حالت رو میداد

منم اینجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی