سلام مامانا قندم خوبه؟کی تفسیر بلده؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام درخواست میدید

عالیهه.

من توی ۹۵ بودم یک ساعت بعدغذا منو دیابتی ثبت کرد..حالا خودت به دکترت نشون بده

واسه بارداری فکر کنم زیاده.ناشتا ۸۵ هستی
یک ساعت بعد غذا و دو ساعت بعد عذا ۱۰۱ اینا هستی .تحت رژیم هستی؟یا قرص میخوری؟

سلام عزیزم بله خوبه مشکلی نداره

اره هرسه تا قندت خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۵ ماهگی
مامان پارساو آیهان مامان پارساو آیهان ۲ ماهگی
مامان جانکم مامان جانکم ۱۱ ماهگی