۵ پاسخ

بچه ی من روزی ۴تا۵ بارهر دفعه دوسه دقیقه

خوبه چون میگن رودش بزرگ میشه واسه شیر زیاد

دکتر سر پسرم گفت سکسکه علامت بزرگ شدن معده نوزاد وخیلی خوبه

کلا سکسکه خوبه ولی تایم طولانیش بچرو اذیت میکنه یکم که سکسکه کرد و خوب ند یه کمی بهش شیر بده

پسر منم سکسکه میکنه نه زیاد
بعضیا میگن خوبه
بعضیام میگن چون آروغش رو خوب نمیگیری سکسکه میکنه

سوال های مرتبط

مامان کیان، آدرینا مامان کیان، آدرینا ۱ ماهگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی