بچه های شما هم زیاد سکسکه میکنن؟!:دلیلش چیه؟

۷ پاسخ

اررره آروغم قشنگ میزنه بعد سکسکه میکنه
میگن خوبه این یعنی داره جا باز میکنه و ریه هاشم سالمه

ارههه انگار موقع هايي كه خوب و به موقع اروغ گرفته نميشه اينجوري ميشه

دکتر میکوفت سکسه بچه بخاطر اینه که اروغ رو کامل نمیگیرید

متخصص ب من گفت سیاهی سینتو بزار دهنش تا هوا نره دهنش

قدیمیا میگن خوبه ینی بچه داره چاق میشه
جدیدیا میگن ینی هوا رفته تو معدش باید باز اروغ بزنه

رفلاکس.

امروز دکتر به من گفت علتش میتونه پرخوری بچه باشه

سوال های مرتبط

مامان کیان، آدرینا مامان کیان، آدرینا ۱ ماهگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان ماهان 💙 مامان ماهان 💙 ۵ ماهگی
مامان محمد  و ایلیا مامان محمد و ایلیا ۷ ماهگی