خانما قطره ی پدی لاکت برای چیه؟

۲ پاسخ

منم نمیدونم برای دل پیچه و دردش وقتی زور میزنه و گریه میکنه میدم بهش ضرر ک نداره؟

من وقتی دخترم دلپیچه و اسهال داشت بش میدادم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین ۳ ماهگی
مامان دلآرام👼🏻 مامان دلآرام👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۶ ماهگی
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 ۶ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان خورشید مامان خورشید ۱۳ ماهگی