قطره پدی لاکت برای چیه دایمیکتون برای چی؟

۲ پاسخ

پدی لاکت فک کنم واسه اسهال باشه چون ب دخترم دادم شکمش بدجور گرفت از خانما پرسیدم گفتن باهث میشه شکم بگیره کار نکنه روند کارکردشو کند میکنه

دایمتیکون من میدم خیلی خوبه برای نفخ و دل درد و رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان دلآرام👼🏻 مامان دلآرام👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان بی نام مامان بی نام ۵ ماهگی
مامان نورا خانوم💕 مامان نورا خانوم💕 ۱۳ ماهگی
مامان معجزه من مامان معجزه من ۶ ماهگی
مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی
مامان آیکا مامان آیکا ۱۲ ماهگی
مامان 💙نیکان💙‌ مامان 💙نیکان💙‌ ۵ ماهگی
مامان نیهان🩷👧🏻🥺 مامان نیهان🩷👧🏻🥺 ۱۴ ماهگی