قطره پدی لاکت برای چیه

۸ پاسخ

بخدا همه این داروها چرت
هر چی میدم دخترم بهتر نمیشه ک بدترم میشه

رفع اسهال و. یبوست نفخ کولیک

ولی دایمیتیکون براش عوارض داشت دلدردشوبیشترمیکرد

واسه دلوین فکنم پنج قطره باید بدی
دکتر براش تجویز کرد؟

من قبلاً برا اسهال دکتر داده بود ولی انگار برا کولیک و نفخ هم استفاده میشه
من الان واسه رضا آوردم اسهال داره و شکم درد ولی نمی‌دونم برای دو سال هم استفاده میشه یا ن

من واسه دل دردشربت گریب میکسچروعرق نعناروباهم قاطی کردم بیشترش روگریب میکچرریختم توی شیشه کوچیک وقتی چیزای نفاخ میخورم چندقطره بهش میدم بهش افتاده دلدردنمیشه

روش نزده چقد بدم 5روز دیگه دخترم دوماهه میشه چقد بهش بدم

برای اسهال ،ریفلاکس،نفغ

سوال های مرتبط

مامان نساء مامان نساء ۵ ماهگی
مامان بی نام مامان بی نام ۵ ماهگی
مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۶ ماهگی
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 ۵ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ ماهگی
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۳ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی