قطره پدی لاکت برای چیه؟

۲ پاسخ

پیچش و اسهال و کولیک اینا دارن پدی لاکت میدن
داروش یخچالیه هرموقع میخوای بدی چنددقیقه قبل از یخچال در بیار دمای محیط شه بعد بهش بده

من دخترم حین جیش و پیپی گریه میکرد
امروز دکتر براش نوشت خریدم
برای تنظیم شدن گوارشه
خوندم باکتری مفید رو بیشتر میکنه تو بدن بچه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۹ ماهگی
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۳ ماهگی
مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان نورا💚 مامان نورا💚 ۱۴ ماهگی
مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی