سلام قطره ی پدی لاکت برا چیه؟

۴ پاسخ

بیشتر واسه بهبود عملکرد روده نوزاده

نگاه کنی روغنی ماننده روده بپرو چرب میکنه که راحت بتونه دسشویی کمه
هرجوری که دکترش تجویز کرده همونجوری بده چون زیادیش ضرر داره ,اصولا هر ۱۲ساعت ۵قطره مینویسن

کولیک

نفخ

سوال های مرتبط

مامان نساء مامان نساء ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی