پدی لاکت برا چیه

۵ پاسخ

برای نفخ عالیه
و شکم بچه هرجوری باشه تنظیمش میکنه یبوست باشه کاری میکنه شکمش کار کنه اگر اسهالم باشه شکمش میگیره

کولیک و اسهال.

اسهال

پدی لاکت یه پروبیوتیکه که باکتری های مفید معده و روده رو داره
باعث کاهش دلدرد و نفخ میشه دفع بچه هارو هم تنظیم میکنه

کولیک و اسهال

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۹ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۰ ماهگی
مامان نساء مامان نساء ۵ ماهگی
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان دلسا🧸 مامان دلسا🧸 ۱۳ ماهگی