۵ پاسخ

قطره پروبیوتیکه، برا درد دل ایناست، شاید الان چون دردش خوابیده راحتتر شیر میخوره فکر میکنی اشتهاش زیاد شده، قبلش چون دلپیچه اینا داشته تمایلی به خوردن شیر نداشته

منم داده بهش دوروزه میدم احساس میکنم شکمش دیر کار میکنه گریش بیشتر شده دیگه نمیدمش
تلبته قطره کولیکید گرایپ واتر و فاموتیدین هم داره

برای کولیک و رفلاکس دکتر به پسرم داد

پدی لاکت برای اسهال یا یبوسته

پدی لاکت و من میدم دکتر برا دلدرد و کولیک و رفلاکس نوشت

سوال های مرتبط

مامان نساء مامان نساء ۵ ماهگی
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۹ ماهگی
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۴ ماهگی
مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان نورا💚 مامان نورا💚 ۱۵ ماهگی