۱۲ پاسخ

منم رفتم سونو نقطه سفید داخل ساکمه نمیدونم چیه

اون چشمک قلبش دستگاه قلبش اینشکلی نشون میده

انشالله۱ساله اقدامم

ماما گفت یدونه هم ناشتا بزن تست ببین چی میشه

زدم یه خط خیلی خیلی کمرنگ حاله انداخته بود

کیسه وزرده هست عزیزم
وقتی قلبش تشکیل بشه تو سونوگرافی بزرگ تر میشه وشکل تقریبی لوبیا رو داره

واسه منم دعا کن

بارداری دا اره

کیسه زرده

ارهههه عزیزم اندازه دونه کنجده🥹🥹

مگه تو سنو نگفتن

صدای قلبش وشنیدی ؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🍓Ꮯiιᥱɠi𐌼🍓 مامان 🍓Ꮯiιᥱɠi𐌼🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان هلن خانومی🍒 مامان هلن خانومی🍒 ۱ ماهگی