خانما این اولین سونوی منه میشه بهم بگید چطوره

تصویر
۷ پاسخ

رفتی پیش جعفر سهرابی

همه چی نرمال و خوبه عزیزم

ساک حاملگی تشکیل شده
قطب جنین و کیسه زرد هم زوده
درکل همه چیز اوکیه
مبارکهه عزیزم

تا این تایم همه چی نرماله ولی برای تشکیل قلب جنین دوهفته دیگه برو سونو
فعلا زوده

عزیزم خداروشکر کیسه و جسم زرد دیده شده و دو هفته ذیگه قلب هم تشکیل میشه گلم نگران نباش
همینکه جسم‌زرد هست یعنی جنین هم تا دو هفته ذیگ دیده میهش

هنوز قلب تشکیل نشده عزیزم زده ده روز دیگ دوباره بری واسه تشکیل قلب سونو شکمی شدی یا واژینال ؟

عزیزم قلب تشکیل نشده زود رفتی باید 8 هفته کامل باشی بری

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان هلن خانومی🍒 مامان هلن خانومی🍒 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری