۶ پاسخ

سلام اکو چه جوری هست من تازه فهمیدم

هم اینکه بخاطر شرایط مادر احتمالا اکو میدن

من شخصی رفتم تو شهر خودمون 2/500 گرفت رجایی با 200 هزارتومن گرفت

بیمارستان رجایی خیلی خوبه اما خیلی طول میکشه جواب بدن

من رفتم عزیزم.بعضی از دکترها میگن حتما برید بعضی ها هم نه ❤️

بیمارستان رجایی

سوال های مرتبط

مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی
مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی
مامان محمد حسینم مامان محمد حسینم ۳ ماهگی
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری