خانما اکوی قلب همه باید برن ؟

۷ پاسخ

والا دکتر بمن گفت چیز مشکوکی نداری نمیخواد بری

نه والا من توآنومالی دکتری که سونوکرد گفت برو ولی دکتره خودم گفت نیازی نیس سونوت خوبه

منم دکتر م گفت، بعد از سونو آنومالی برو رفتم

منم باید برم دکتر گفت بری بهتره
یه بارم هشت ماهگی میفرسته

من خودم رفتم برای جنین هم میرم چکاپ بشه بد نیست

من نرفتم

من نرفتم 😶

سوال های مرتبط

مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
مامان طلا 🎀 مامان طلا 🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دونه مامان دونه هفته سی‌وهشتم بارداری