۲ پاسخ

سلام مامان توت فرنگی ممنون میشم اگر هستین بگین اگزمای سکه ای کوچولوتون چجوری بود ؟ خوب شد ؟

بله شما درمانی پیدا کردی؟

سوال های مرتبط

مامان شاهانی مامان شاهانی ۱ سالگی