مامانا بچم همش گریه می‌کنه نمیدونم چشه ولی سرپا میگیرم وایمیسه

۵ پاسخ

منک همیشه اینجوریه

کولیک ببین شکمش نفخ ندارع بزرگ نیس

ب خاطر سنشه از این ب بعد همین شکلیع

من دو روز و شبه همینم

آروغ نداره؟

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر هفته دوازدهم بارداری
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری