۷ پاسخ

بعد از غذا حدودا ۵ سی سی میدم وقتی از ازبیرون میایم یا لزحموم میادم میدم،بیشتر از ۵ سی سی نمیخوره

اره از وقتی کمکی بدی باید آب هم بدی
مخصوصاً تابستون که هواگرمه
و آب بدنشون سریع خشک میشه

از دوماهگی آب از نه ماهگی غذا

اره میدم

از وقتی غذا شروع میکنی اب بهش بده

اره دیگه ......بعد غذا حتما آب بده

سلام آب جوشیده سرد میدم بچم هنوز 4ماهشه و رفلاکس دارع ولی خب طبق نظر دکتر فکر کنم تا یک سالگی گفته بودن یا بعد از شیش ماهگی ک نباید آب داد به نوزاد

سوال های مرتبط

مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری