من الان ۱۷ هفته ۱ روزم چهار ماهو تموم کردم یعنی ؟؟؟😅

۱۱ پاسخ

به سلامتی چهل هفتگی انشالله😍

بله گلم.لذت ببر روزا خیلی سریع میگذره

چ جالب ما باهم یک روز فرق داریم من امشب رفتم تو ۱۷ هفته و ۲ روز 😂😍

اره گلم ب سلامتی ۵ ماه موتد

سلام دوستان
در هفته من ،اسید فولیک هنوز باید بخورم ؟

اره

اره عشقم مبارکت باشه

حالا میای تو پنج ماه..مگه حالا پنج تموم میشه که بریم تو شیش....من دوساله تو پنج گیر کردم😂

بله قشنگم

بله عزیزم

آره مبارکه

سوال های مرتبط

مامان توراهی مامان توراهی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی🤰 مامان نی نی🤰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی مامان علی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌ونهم بارداری