خانمااین حساسیته یا سوختگئ چون مایبیبی جدیدگذاشتم

تصویر
۱۸ پاسخ

عزیزم بچتون چجوری خوب شد دختزمنم تو این وضعیته و دقیقا درعرض چندساعک اینطوری شد☹

پمادکلوتریمازول بزنی عالیه

دختر من اینطوری شده بود چند روز طول کشید تا خوب بشه

سلام . خوب هستین ؟ ببخشید میخواستم بدونم در نهایت چکار کردین که بچتون خوب شد. پسر منم اینجوری شده حالا نه به این شدت ولی چه پمادی زدین که خوب شد؟

عزیزم پسر شما چطور شد. تقریبا الان پسر منم همینطوری شده. بعد ویروس دست و پا و دهان الان اینطوری شده

حتما دکتر

الهی🥲
تا چند روز پوشکش نزن زیرش زیر انداز بزار و پماد های مناسب بزن
ببرشم‌دکتر

دختر منم اینجوری شده بود پوشک کردم خوب بود پوشک و که خواستم عوض کنم دیدم اینجوری شده با اینکه پوشک هم همون قبلی بود عوض نکرده بودم
از عطاری سوندور بگیر دوبار بزنی خوب میشه یه پودر نارنجی رنگ

اگه مای بی بی جدید گذاشتی حتما ماله اونه پسر منم ای جوری میشه ولی کم نمی زارم زیاد بشه

خیلی بدبود الان بهترشده ،خیلی ناراحتم ینی خودش خوب میشه

حساسیت کرده

پماد بتامتازون بزن

حساسیته الکی هیچ چیزی از بچه رو عوض نکن وقتی مایبیی بهش میسازه دلیلی نداره عوض کنی

پماد بزن بازش بزار . واییییییییییی چقدرم بد حساسیت داده

کالاندولا هم خوبه اگ سوختگیه

حساسیته
ممکنه آلوده بوده !!!!
تریامیسینولون ان ان بزن دو سه ساعته خوب میشه

چیزی ندادم مایبیبی جدید بود

یا خدا این حساسیته چی دادی ب بچه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۷ ماهگی
مامان مهنا ومهدیار مامان مهنا ومهدیار ۷ ماهگی
مامان آرن❤️ مامان آرن❤️ ۱۷ ماهگی