خانمااین قطره بهتره یا پاراکید

تصویر
۵ پاسخ

پاراکید این خیلی تلخه

فرقی نداره عزیزم فقط این رو باید دو برابر وزن بدی مثلا اگه ۸ کیلو هست ۱۶ قطره بده ‌پاراکید چون غلیظه هم وزنش ب میلی گرم بده

استامینوفن خیلی تلخ و بدمزه است بعضی بچه ها بعد خوردنش بالا میارن
ولی پاراکید خوشمزه است
اگه پارکید دادی حواست باشه باید کمتر باید بدی ، معمولا میگن هم قد وزنش همون تعداد قطره

من پارکید میدم راضیم

پاراکید بهتر از همس

سوال های مرتبط

مامان گیلاسم🍒 مامان گیلاسم🍒 ۱۷ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری