استامینوفن بهتره برای بعد واکسن یا پاراکید؟

۸ پاسخ

من پاراکید دادم خوبه

پاراکید

پاراکید..

پاراکید طعمش قابل تحمل تره اون یکی خیلی تلخه

فرق نداره فقط طعمای متفاوت دارن و حالت پاراکید سوسپانسیونه وگرنه دوز دارو یکیه

پاراکید

پاراکید

پاراکید

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان گیلاسم🍒 مامان گیلاسم🍒 ۱۷ ماهگی