۷ پاسخ

استامینوفن
پاراکید انگار داری اصلا اب میدی به بچه

پاراکید بهتره

شیاف بزار راحت میشه بچه

برای بچه من ایبوپروفن داد و شیاف دیکوزان 50 هم داد واسه دردش

مگه خود دکتر دارو نداده

من پاراکید دادم

پاراکید چون طعم داره وخوشمزه اس بهتر میخورن بچه ها

سوال های مرتبط

مامان گیلاسم🍒 مامان گیلاسم🍒 ۱۷ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی