پاراکید بهتره یا استامینوفن؟

۶ پاسخ

سن بچه شما قطره پاراکید

قطعااااا پاراكيد
استامينوفن خالي قطرش اينقد بد مززززه هست كه بچه زده ميشه نميخوره
همين پاراكيدش هم تلخ و بدمزه هست با اينكه خيلي از استامينوفن بهتره

فرقی نداره به نظرم پاراکید یکم غلیظ‌تره که باید دو برابر وزن داده بشه

چه فرقی داره میشه بگید

پاراکید

پاراکید بهتره

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۳ ماهگی
مامان گیلاسم🍒 مامان گیلاسم🍒 ۱۷ ماهگی