برا تب استامینوفن بهتره یا پاراکید؟

۳ پاسخ

پارکید رو اگه میدی حجمش کمتر استامینوفن باید باشه،استامینوفن دوبرابر وزن هستش ولی پاراکید اینجور نیست برای ماه نی نی شما 0/5ml کافیه

فرقی نداره بخاطر مزش میگن پاراکید بهتره

پاراکید

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۷ ماهگی
مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی